Vše o nákupu

Vážený zákazníku,

Níže najdete podrobné informace o nákupu, návod jak vrátit, nebo reklamovat zboží. Nenašli jste odpovědi na vaše dotazy? Nevadí! Zavolejte nám na zákaznickou linku +420 608414154 a rádi vám poradíme.

Jak nakupovat

 

Vrácení zboží / Odstoupení od smlouvy

Vybrali jste nevhodný dárek, zboží se vám nelíbí, nesplňuje vaše představy, nebo jste na narozeniny dostali dárek, který už máte? Nevadí! Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 21 dnů a tak se nemusíte bát, že to nestihnete pokud jste třeba právě na dovolené. Zrušit můžete také nedodanou objednávku. Formulář pro odstoupení od smlouvy stáhnete kliknutím na odkaz.

 

Jak postupovat:

1. Vyplňte formulář Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.

2. Zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.

3. Zboží zašlete na adresu provozovny Blockshop, náměstí Hrdinů 109, 686 03 Staré Město (ne na dobírku). 

4. Ihned po doručení zboží zkontrolujeme a obratem vrátíme vaši platbu načíslo účtu uvedeného ve formuláři. Pokud jste za objednávku zaplatili online pomocí platební brány, tak vaši platbu vrátíme stejným způsobem (platební refundace)

5. O vyřízení vás budeme informovat mailem.

Náš tip:

Bez ohledu na to, jakým způsobem dopravy jsme vám zásilku doručili, mužete využít služeb Reklamačního asistenta Zásilkovny. Stačí se držet výše popsaného postupu a zabalený balík podat na výdejním místě Zásilkovny. Obsluha Zásilkovny zařídí vše potřebné, vytiskne adresní štítek a zajistí doručení. Pro vrácení zásilky tímto způsobem budete ptřebovat tento kód: 98013355. Služba je pro váz zdarma. No nejsme úžasní ?!

 

Reklamace

I přes veškerou snahu výrobce o vysokou a stálou kvalitu výrobků se může vyskytnout situace, kdy je nezbytné zakoupené zboží reklamovat. Abychom vám tuto nepříjemnou situaci zjednodušili, tak můžete využít našeho formuláře. Formulář Reklamace stáhnete kliknutím na odkaz.

 

 

 

Jak postupovat:

 

1.  Vyplňte formulář Uplatnění reklamace

2. Zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.

3. Zboží zašlete na adresu provozovny Blockshop.cz,náměstí Hrdinů 109, 686 03 Staré Město (ne na dobírku).

4. Vaši reklamaci vyřídíme dle platných Obchodních podmínek bez zbytečného odkladu.

5. O průběhu reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Náš tip:

Bez ohledu na to, jakým způsobem dopravy jsme vám zásilku doručili, mužete využít služeb Reklamačního asistenta Zásilkovny. Stačí se držet výše popsaného postupu a zabalený balík podat na výdejním místě Zásilkovny. Obsluha Zásilkovny zařídí vše potřebné, vytiskne adresní štítek a zajistí doručení. Pro vrácení zásilky tímto způsobem budete ptřebovat tento kód: 98013355. Služba je pro váz zdarma. No nejsme úžasní ?!

Chybí mi dílek

Chybí vám ve stavebnici dílek, zakutálel se někam pod pohovku, nebo ho rozkousal pejsek? I to umíme vyřešit. Postaráme se o dodání nového dílu. Označte chybějící díl v návodu, ofoťtě a pošlete nám to na info@blockshop.cz. Dílek seženeme a v bublinkové obálce doručíme na vaši adresu.

 


Vážíme si vašeho soukromí,

Cobishop.cz používá soubory cookies nutné pro správné fungování webu (nezbytné cookies), pro měření návštěvnosti (analytické cookies) a k personalizaci reklamy (marketingové cookies). Abychom mohli cookies používat potřebujeme váš laskavý souhlas. Děkujeme, že nám pomáháte vylepšovat naše služby. Podrobné informace ZDE.

 

Souhlasím a přijímám
Podrobné nastavení
Nesouhlasím